Om in de stemming te komen, heeft Rutger ons voorzien van fijn gekleurde Hawai blousjes.
Related posts
Fireball!
Goodmorning Bahamas!!! Voor wie het zich afvraagt, we hebben vannacht prima geslapen. Wat een nachtmutsje wel niet kan doen. Gelukkig hebben we de foto’s nog. read more
Jubileumreis
Maandag 2 maart 2015 vertrekken De Mannen richting Miami voor het begin van hun jubileumreis, ter ere van het 25-jarig bestaan van vereniging De Mannen. Meer info over de vereniging vindt u hier. read more
