Om in de stemming te komen, heeft Rutger ons voorzien van fijn gekleurde Hawai blousjes.
Related posts
Het Plein van de Middelvingers
Het is zaterdagmorgen in Buenos Aires, een graadje of 30 en weinig tegenwind. We gaan vandaag fietsen, en wel een uur of vier. Door een voor ons onbekende stad en misschien wordt het ook wel een uurtje of zes. Deze … read more
Next stop: Bahamas
Ondertussen is het donderdag geworden. Na te hebben geluncht op Ocean Drive, was het tijd om Florida achter ons te laten. Het was best leuk hier. Volgende stop is Nassau, met Bahamas Air. We zullen daar tot zaterdag blijven, waarna … read more
