Na precies 7500 km gevlogen te hebben, arriveren we in Miami, 16.00 plaatselijke tijd. Daar staat ons vervoer voor de komende dagen al klaar: een Ford Expedition V8.
Related posts
Geef me wind en vleugels…
… vliegen we naar een eiland! We hadden niet allemaal kleinschalig gevlogen, dus de moed moest worden gedeeld. Uiteindelijk overheerste een gevoeld van geluk en gerechtigheid. Wij wilden vandaag naar Andros en dat gaat lukken ook. Andros is het grootste … read more
Snake Bite
Woensdagmorgen exploratie. Diep in de wildernis, met gevaar voor eigen leven, gebruikten we een zelviestokje. read more
