Circa rond kwart over 4 begint de reis. Koffer in de auto en op weg naar Amersfoort om Rutger en Thijs op te halen. Dan Bas oppikken in Utrecht en door naar Schiphol.
Related posts
Pauze
Het tempo tijdens deze vijfde jubileumreis was tot nu erg hoog, met elke dag een ander land en veel airmiles. In Mendoza zitten we op hoogte in een prachtige villa en we maken er een liggende hoogtestage van, om de … read more
Snake Bite
Woensdagmorgen exploratie. Diep in de wildernis, met gevaar voor eigen leven, gebruikten we een zelviestokje. read more
