Goodmorning Bahamas!!! Voor wie het zich afvraagt, we hebben vannacht prima geslapen. Wat een nachtmutsje wel niet kan doen. Gelukkig hebben we de foto’s nog.
Related posts
Snake Bite
Woensdagmorgen exploratie. Diep in de wildernis, met gevaar voor eigen leven, gebruikten we een zelviestokje. read more
E-Chili
De Chilenen wonen wel ver weg zeg. Een slordige 18 duizend kilometer hebben we er al op zitten als we landen in Santiago de Chili. Drie dagen onderweg en de wereld schiet aan ons voorbij. Urenlang vlogen we evenwijdig aan … read more
Blue Water Resort
Aangekomen op de Eemhof van de Bahamas. Een heel vervelend plekje, allemaal zand en zo, en een vreselijk barretje in de open lucht. Fireball! read more


