Goodmorning Bahamas!!! Voor wie het zich afvraagt, we hebben vannacht prima geslapen. Wat een nachtmutsje wel niet kan doen. Gelukkig hebben we de foto’s nog.
Related posts
No stress
Vidal laat ons kiezen uit zijn gidsenmenu. Omdat het al in de namiddag is houden we het op de grotten, de prehistorische tekening (uit 1959) en de ecologische boerderij. Op de boerderij krijgen we een spoedcursus moestuin en tips over … read more
Komende dagen op Cuba
Aan het ontbijt en de tasjes weer gepakt. We gaan naar Cuba en laten de Amerikaanse samenleving achter ons. We zijn vooral benieuwd naar het ogenschijnlijk enorme verschil en hebben er echt zin in. Dat wat we van de Bahamas … read more
Bertha op haar best
Bertha viert ons jubileum mee, 25 jaar in het vak zit ze. Met haar zwarte broek en gele overhemd lijkt ze wat op Maya de Bij, en haar continue geklets zoemt in onze oren. Ze spreekt vol lof over de … read more


