Ontbijt wordt zo geleverd door Angel. Het valt nog niet mee op deze balansdag
Related posts
Alles gaat hier een beetje Andes
Woensdagmorgen vroeg. Het eco-ontbijt is net zo top als dat we geslapen hebben. We gaan op een Day Trip vandaag met het gelijknamige bedrijfje, van Santiago de Chili naar Mendoza in ArgentiniĆ«. In eerste instantie hadden we een luxe tourbus … read more

