Zo’n trip is toch hard werken. Dik 30 graden. Geen wolkje aan de lucht. Lopend naar de supermarkt en bakker voor de verjaardagslunch. Zakken vol en blut terug. Maar dan heb je ook wat! En nu? Siësta …
Related posts
Lúpulo Belgica!
Wat een mogelijk gevoel van onveiligheid wel niet met je doet. Het is van groot belang dit niet verder te vertellen, maar wij zijn voor de Rode Duivels. “Hup België!” Even hebben we nog overwogen om te zeggen dat we … read more
Alles gaat hier een beetje Andes
Woensdagmorgen vroeg. Het eco-ontbijt is net zo top als dat we geslapen hebben. We gaan op een Day Trip vandaag met het gelijknamige bedrijfje, van Santiago de Chili naar Mendoza in Argentinië. In eerste instantie hadden we een luxe tourbus … read more
