Zo’n trip is toch hard werken. Dik 30 graden. Geen wolkje aan de lucht. Lopend naar de supermarkt en bakker voor de verjaardagslunch. Zakken vol en blut terug. Maar dan heb je ook wat! En nu? Siësta …
Related posts
Bertha op haar best
Bertha viert ons jubileum mee, 25 jaar in het vak zit ze. Met haar zwarte broek en gele overhemd lijkt ze wat op Maya de Bij, en haar continue geklets zoemt in onze oren. Ze spreekt vol lof over de … read more
Murphy was te laat vandaag
Het is uiteindelijk geen lange bonte avond geworden. In Hank’s Place verwaaiden onze plannen en het dorpsfeest iets verder op kwam ook moeizaam op gang met drie man en een krabbekop. Lopend en fietsend kwamen we thuis, klaar voor een … read more
